Մարզական ընտրությամբ և լրացուցիչ կրթության ծրագիր 2020-2021թթ.

Մարզական ընտրությամբ  և լրացուցիչ գործունեության կառուցվածքը


Մարզական ընտրությամբ գործունեությունը և  լրացուցիչ կրթությունը  ապահովում է սովորողի մարմնակրթության և  սպորտի մասին տեսական և գործնական գիտելիքներ: Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի մարզական կառույցների պայմանները թույլ են տալիս գործունեություն ծավալել սովորողների ֆիզիկական կուլտուրայի կարևորագույն ընդունակությունների զարգացման և կատարելագործման համար:

Նպատակը և խնդիրները


Մարզական ընտրության խումբը և լրացուցիչ գործունեությունը ներառում է իր մեջ ֆիզիկական զարգացմանը ուղված համալիր ազդեցություն օրգան համակարգի վրա:
Բնականոն կանոնակարգված և ծրագրավորված ֆիզիկական բեռնվածությունը ապահովում է երեխաների մոտ ֆիզիկական կարողությունների զարգացում, մարզախաղերի գործնական պարապունքներին հմտությունների ձևավորում, ֆիզիկական պատրաստության կողմերի ճանաչում և առողջության ամրապնդում:

Վեցերորդ դասարան

Լուծվող խնդիրները՝
1. Գիտելիքների հողորդում սեղանի թենիսի ծագման և զարգացման մասին։
2. Ծանոթացնել մարզումների ընթացքում վարքի և հիգենիայի պահանջներին:
3. Ուսուցանել տեխնիկական տարրերը։
4. Մշակել շարժողական ընդունակությունները։

Ուսումնական պլանով նախատեսված շաբաթական 3 ժամը 40 րոպեով իրականացվում է շաբաթական 2 անգամ 60 րոպե տևողությամբ

Ծրագրով նախատեսված բովանդակության բաշխումը ըստ ժամաքանակի՝


Գիտելիքների հիմունքներ 6 ժամ, ընդհանուր ֆիզիկական պատրաստություն 20 ժամ, հատուկ
ֆիզիկական պատրաստություն 10 ժամ, տեխնիկական պատրաստություն 34 ժամ, տակտիկական պատրաստություն 10 ժամ, խաղային պատրաստություն 20 ժամ, նորմերի հանձնում 6 ժամ, բժշկամանկավարժական զննում 2 ժամ։

Ուսումնական գործունեության տեսակները ՝

Ուսումնական նյութի բացատրում, ցուցադրում,
դիտում, վարժությունների կատարում, խաղային, մրցակցային, շրջանաձև մարզման մեթոդների կիրառում։


Կապը այլ առարկաների հետ՝

Կենսաբանություն, առողջագիտություն, ֆիզիկա, ՆԶՊ


Ստուգման և գնահատման կարգը՝
1. Հարվածներ ռակետով (բալերը ըստ հարվածների քանակի)
2. Հարվածներ աջից և ձախից
3. ՙՏոպ-սպին” հարվածներ աջից — աջ
4. Հարվածներ ձախից – ձախ
5. Սկզբնահարվածներ վերին պտույտով

Յոթերորդ դասարան

Լուծվող խնդիրները՝
1. Ծանոթացնել սեղանի թենիսի խաղի կանոններին։
2. Հաղորդել գիտելիքներ և ձևավորել վնասվածքների դեպքում 1-ին բուժ. օգնության
վերաբերյալ տեղեկություններ:
3. Մշակել շարժողական ընդունակությունները:
4. Ուսուցանել անհրաժեշտ տեխնիկական և տակտիկական հնարքները:


Ուսումնական պլանով նախատեսված շաբաթական 3 ժամը 40 րոպեով իրականացվում է շաբաթական 2 անգամ 60 րոպե տևողությամբ:

Ծրագրով նախատեսված բովանդակության բաշխումը ըստ ժամաքանակի՝


Գիտելիքների հիմունքներ 6 ժամ, ընդհանուր ֆիզիկական պատրաստություն 18 ժամ,
հատուկ ֆիզիկական պատրաստություն 18 ժամ, տեխնիկական պատրաստություն 22 ժամ,
տակտիկական պատրաստություն 14 ժամ, խաղային պատրաստություն 22 ժամ, նորմերի
հանձնում 6 ժամ, բժշկամանկավարժական զննում 2 ժամ։
Ուսումնական գործունեության տեսակները՝

Ուսումնական նյութի բացատրում, ցուցադրում,
դիտում, վարժությունների կատարում, խաղային, մրցակցային, շրջանաձև մարզման մեթոդների կիրառում։


Կապը այլ առարկաների հետ՝

Կենսաբանություն, առողջագիտություն, ֆիզիկա, ՆԶՊ։


Ուսումնական ճամփորդություններ ՀՀ սեղանի թենիսի հավաքական թիմի հետ հանդիպում, էքսկուրսիա Ծաղկաձորի գլխավոր օլիմպիական բազա։


Ստուգման և գնահատման կարգը՝
1. Հարվածներ ռակետով (բալերը ըստ հարվածների քանակի)
2. Հարվածներ աջից և ձախից
3. Հարվածներ աջից — աջ
4. Հարվածներ ձախից – ձախ
5. Սկզբնահարվածների ուսուցանում։

Ութերորդ դասարան

Լուծվող խնդիրները՝
1. Սեղանի թենիսիստներին հաղորդել գիտելիքներ բժշկական և մանկավարժական
հսկողության կարևորության մասին:
2. Տեղեկություններ հաղորդել հայ թենիսիստերի հաջողությունների մասին տարբեր
մրցաշարերում։
3. Ուսուցանել և կատարելագործել անհրաժեշտ տեխնիկական և տակտիկական հնարքները։

Ուսումնական պլանով նախատեսված շաբաթական 3 ժամը 40 րոպեով իրականացվում է շաբաթական 2 անգամ 60 րոպե տևողությամբ։

Ծրագրով նախատեսված բովանդակության բաշխումը ըստ ժամաքանակի՝


Գիտելիքների հիմունքներ 6 ժամ, ընդհանուր ֆիզիկական պատրաստություն 14 ժամ,
հատուկ ֆիզիկական պատրաստություն 18 ժամ, տեխնիկական պատրաստություն 22 ժամ,
տակտիկական պատրաստություն 16 ժամ, խաղային պատրաստություն 24 ժամ, նորմերի հանձնում 6 ժամ, բժշկամանկավարժական զննում 2 ժամ:

Ուսումնական գործունեության տեսակները ՝

Ուսումնական նյութի բացատրում, ցուցադրում,
դիտում, վարժությունների կատարում, խաղային, մրցակցային, շրջանաձև մարզման մեթոդների կիրառում:

Կապը այլ առարկաների հետ՝ Կենսաբանություն, առողջագիտություն, ֆիզիկա, ՆԶՊ:

Ուսումնական ճամփորդություններ ՀՀ սեղանի թենիսի հավաքական թիմի հետ հանդիպում, էքսկուրսիա Ծաղկաձորի գլխավոր օլիմպիական բազա:


Ստուգման և գնահատման կարգը՝
1. Հարվածներ աջից և ձախից
2. Հարվածներ պտույտներով (TOP-SPIN) աջից և ձախից
3. Սկզբնահարվածներ աջից և ձախից
4. Հարվածներ պտույտներով (TOP-SPIN) աջից-աջ, ձախից-ձախ, խաչաձև
5. Հարվածներ (կտրած) աջից և ձախից։

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s